FAQ

1. Hur registrerar jag en användare på staples.se?

Registrera dig genom att klicka på "Registrera dig" överst till vänster på hemsidan.

2. Jag har skapat ett företagskonto men är en privatperson eller omvänt. Kan jag ändra på det?

Ja, du kan ändra detta genom att kontakta vår kundservice. kundservice.direct@staples-solutions.com

3. Kan jag spåra mitt paket?

Ja, du kan spåra ditt paket här. www.staples.se/paketsok

4. Kan jag betala med faktura?

Företagskunder kan betala med faktura.

5. Kan jag returnere mina varor?

Alla privatpersoner och företagskunder kan returnera varor inom 14 dagar. Detta görs genom att kontakta vår kundservice. Läs mer här: Retur

6. Det är något fel med min beställning som jag mottagit, vad gör jag?

Om det är fel på beställningen kan du kontakta vår kundservice snarast så hjälper vi dig att göra en reklamation. Läs mer här: Reklamation

7. Hur lång är normal leveranstid?

Normal leveranstid är 1-5 vardagar, men vissa produkter, exempelvis möbler, kan ta länger tid att få levererat.

8. Saknar du fakturan men fått en påminnelse?

Om du sedan tidigare valt att få dina fakturor via mail så har vi under en tid haft lite tekniska problem vilket resulterat i att endast påminnelser skickats ut. Vi jobbar på detta med högsta prioritet. Du kan betala fakturan utan påminnelseavgiften – vi beklagar detta.